پاييز فصل لايه برداري؟/ به تناسب پولتان لايه برداري كنيد!
پوست
پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا

پاييز فصل لايه برداري؟/ به تناسب پولتان لايه برداري كنيد!

 

پاييز فصل لايه برداري؟/ به تناسب پولتان لايه برداري كنيد!

با شروع فصل پاييز ارائه برخي خدمات زيبايي در مطب‌ پزشكان پوست و موسسات زيبايي رونق مي‌گيرد. پيلينگ يا لايه‌برداري عميق پوست صورت از جمله خدماتي است كه اين روزها طرفداران خاص خودش را دارد.

انجام پيلينگ ارتباط مستقيم با نورآفتاب دارد و به قول يكي از اين موسسات چون شش ماه دوم سال شدت تابش خورشيد كمتر بوده و براي انجام اين كار مناسب‌تر است. پيلينگ به روش‌هاي مختلفي انجام مي‌شود و هزينه‌هاي مختلفي هم دارد.

براي پيلينگ با مواد از نوعي اسيد استفاده مي‌شود و البته مي‌توان از ليزر هم استفاده كرد. اين را "مقدم" منشي يكي از پزشكان پوست به خبرنگار برنا مي‌گويد و توضيح مي‌دهد: انتخاب روش بستگي به اين دارد كه تا چه ميزان بخواهيد هزينه كنيد البته مراحل درمان هم متفاوت است. 2 روز بعد از انجام پيلينگ با ليزر، پوست صورت سياه شده و پوسته‌ريزي پيدا مي‌كند و معمولا يك هفته طول مي‌كشد اما در نوع شيميايي همان موقع پوست برداشته شده و تنها صورت قرمز مي‌شود.

از هزينه‌ها كه سوال مي‌كنيد مي‌گويد:انجام پيلينگ با ليزر 250هزار و با مواد 100 هزار تومان هزينه دارد.

البته انواع ارزان‌تري از پيلينگ هم وجود دارد كه چون لايه‌هاي كمتري از پوست را برمي‌دارد، هزينه كمتري هم دارد.صادقي، منشي يكي از پزشكان متخصص پوست درباره اين نوع پيلينگ به خبرنگار برنا مي‌گويد: اين نوع پيلينگ با دستگاه خاصي انجام مي‌شود و ميكرودرم نام دارد.براي انجام ميكرودرم بايد60 هزار تومان هزينه كنيد.

البته برخي از پزشكان براي كسب درآمد بيشتر، هزينه نهايي را براي هر جلسه دريافت مي‌كنند و فرد بايد حداقل پنج جلسه براي درمان مراجعه كند. هزينه هر جلسه درمان در اين موسسات 25هزار تومان است.

همه اين‌ها در حالي است كه بيشتر پزشكان تنها در صورت تقاضاي مراجعين اقدام به اين كار مي‌كنند و ادعا مي‌كنند كه در روشن و شفاف شدن پوست بسيار موثر است.

"نسرين" دختر جواني است كه به قول خودش هر شش ماه يك بار پيلينگ انجام مي‌دهد و معتقد است؛ چون هواي تهران آلوده است.اين كار براي پوست مفيد بوده و پوست تازه ايجاد مي‌شود.

با اين حال بيشتر پزشكان متخصص پوست و مو معتقدند كه پيلينگ صورت را نمي‌توان به هر كسي توصيه كرد و افراد بايد بعد از معاينه توسط پزشك متخصص، اقدام به اين كار كنند؛ چرا كه انجام پيلينگ براي افرادي كه پوست تيره دارند، عوارض بيشتري دارد.

با اين حال سوال اين‌جا است كه چرا برخي از پزشكان در ازاي دريافت مبالغ هنگفت، بدون در نظر گرفتن شرايط بيمار اقدام به اين كار مي‌كنند؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, :: 11:57 :: نويسنده : مرتضی حسینی





فروتل
درباره وبلاگ

پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پوست و آدرس poost.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 242
بازدید کل : 66451
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما