کرم ضد چروک
پوست
پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا

 روش هايي براي تقويت پوست

مراقبت هاي تقويتي و جوان كننده، تأثير زيادي در حفظ جواني پوست دارند. اين مراقبت ها فقط مختص صورت نيست: تمام نقاط بدن مي‌‌تواند از اين درمان ها بهره مند شود....


روش هايي براي تقويت پوست


پيري پوست، مشكلات مادرزادي، رژيم هاي غذايي و اختلال هاي هورموني دلايل از بين رفتن استحكام پوست هستند. مطمئناً، پوست بدن ضخيم تر و مقاوم تر از پوست صورت است (به غير از بالاتنه)، اما پوست بدن نيز در معرض شرايط خاص و مشكلات خاص خود قرار دارد. در اين ميان، ساييدگي و فشار لباس ها، قرار گرفتن در معرض نور خورشيد و تغيير وزن، عواملي هستند كه سرعت شل شدن پوست بر اثر افزايش سن را سرعت مي‌دهند.

مراقبت از پوست قبل از هر كاري
تمام تغييرات در سطح دِرِم به وقوع مي‌پيوندند. در واقع، همان طور كه تركيب فيبرهاي كلاژن و الاستين، كه عامل حفظ لطافت و استحكام پوست هستند، با گذشت زمان كاسته مي‌شود، بافت ها نيز رو به نشست كردن و چين خوردن مي‌گذارند.

تغييرات در ناحيۀ صورت نيز ايجاد مي‌شوند، اما برطرف كردن شان در سطح بدن بسيار پيچيده و مشكل خواهد بود. در واقع نواحي محدودي از بدن وجود دارد كه در برابر ليفتينگ تأثير مثبتي از خود نشان دهد و اثري از آن باقي نماند.

حفظ استحكام پوست براي مقابله با كم وزني
براي نجات بدن از نيروي جاذبۀ زمين، اولين گام مرطوب سازي پوست است. ماليدن يك كرم يا يك شير بدن بايد از ابتداي جواني تبديل به عادت شود. با گذشت زمان، اين اقدام تكامل خواهد يافت و فرمول هاي هميشگي مرطوب كننده ها جاي خود را به محصولات آرايشي بهداشتي خواهند دارد كه براي حفظ جواني و استحكام پوست، تهيه شده اند.

فرمول هاي ويژه براي محافظت از جواني پوست
آخرين نسل هاي كرم هاي استحكام بخش مخصوص بدن از موادي تهيه شده اند كه توليد كلاژن را به تحرك مي‌اندازد كه يكي از اصلي ترين خاصيت هاي آن حفظ استحكام پوست است. اگر دقت كنيم سيليسوم را كه يك عنصر كمينۀ مشهور است در مواد مصرفي افراد مشهوره و ستاره ها مي‌بينم، اين عنصر خاصيت توليد مجدد و ليفتينگ دارد بنابراين آثار چين و چروك ها را از بين مي‌برد.

تأثير مرطوب كنندگي كه از اسيد هيالورونيك به دست مي‌آيد با استفاده از مواد لايه بردار تكميل مي‌شود. در واقع، پيري پوست و ساييدگي دائم لباس بر روي پوست، باعث جمع شدن سلول هاي مرده مي‌شود به اين ترتيب پوست كدر، قرمز و فاقد درخشندگي مي‌شود.

در نهايت، برخي عوامل سازنده كه سرشار از آنتي اكسيدان (ويتامين ها، عناصر كمينه، آنزيم هاي خاص) هستند، از جواني پوست و حتي رنگ دانه ها در مقابل نور محافظت مي‌كنند، و مانع از تيرگي و ايجاد چين و چروك مي‌شوند و پوست را صاف و درخشان حفظ مي‌كنند.
 


گردآوري : گروه پزشكي و سلامت تالار گفتگوي ايرانيان

 

كرم‌ تقويتي‌ روز خاويار

پوست

 

 موارد مصرف‌: تقويت‌كننده‌، جوان‌ كننده‌ و ضدچروك‌



شماره مجوز بهداشت: 100241012010


مواد تشكيل‌ دهنده‌ اصلي‌: عصاره‌ خاويار، كلاژن‌ و كوآنزيم‌ Q10

پوست

نحوه‌ اثربخشي‌: خاويار حاوي‌ ويتامينهاي‌ B12، B6، B2، A، E، D و اسيدفوليك‌ است‌.جوان‌ كننده‌ و شاداب‌كننده‌ مي‌باشد كه‌ سبب‌ مقاومت‌ و انعطاف‌ پذيري‌ پوست‌ مي‌گردد. ازچروك‌ صورت‌ و دور چشم‌ هم‌ جلوگيري‌ مي‌كند، در برابر اشعه‌ خورشيد از پوست‌ شما محافظت‌ مي‌كند. Q10 موجود در اين‌ كرم‌ باعث‌ كاهش‌ قابل‌ توجهي‌ چروكهاي‌ ظريف‌ اطراف‌ چشم‌ مي‌گردد. كلاژن‌ يك‌ پروتئين‌ فيبري‌ است‌ كه‌ باعث‌ انعطاف‌ پذيري‌ و كشساني ‌پوست‌ مي‌گردد  و  جواني را به پوست باز مي گرداند و ضايعات‌ ناشي‌ از آفتاب‌ را از بين‌ مي‌برد.



طريقه‌ مصرف‌: روزانه‌ دو الي‌ سه‌ بار پس‌ از شستشو و تميز كردن‌ با آب‌ و صابون‌ (بهتراست‌ از صابون‌ خاويار استفاده‌ شود.) و خشك‌ نمودن‌ صورت‌ استعمال‌ شود.



هشدار: در جاي‌ گرم‌ نگهداري‌ نشود.



برخي از امكانات و قابليتها:


حاوي خاويار ، كلاژن ، كو آنزيم Q10

حاو ي ويتامين هاي B12 , B6 , B2 , A , E , D

شاداب كننده و جوان كننده پوست

ضد پيري پوست

تغذيه مناسب پوست

از بين بردن چروهاي ظريف دور چشم

تقويت كننده فوق العاده پوست

شماره مجوز بهداشت:
100241012010

كرم ضد چروك



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:کرم ضد چروک, :: 19:25 :: نويسنده : مرتضی حسینی





فروتل
درباره وبلاگ

پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پوست و آدرس poost.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 196
بازدید کل : 66405
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما