پوست
پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا

جراحی زیبایی و عوارض آن

لوازم آرایشی



وقتي افراد براي زيباترشدن به هر دري مي‌زنند گاهي هم بهايي بس گزاف، شايد به قيمت خانه‌نشيني در تمام عمر را مي‌پردازند.

يکي از روش‌هاي جراحي زيبايي كه در حال رواج است، تزريق ژل براي از بين بردن چين و چروک و ترميم بخش‌هايي از صورت است که به دليل دخالت افراد سودجو و غيرمتخصص در سال‌هاي اخير تبديل به يکي از جراحي‌هاي پرخطر شده است، تا جايي که دکتر کلانتر هرمزي، رئيس انجمن جراحان پلاستيک ايران، مي‌گويد: هيچ يک از ژل‌هاي تزريقي در کشور استاندارد نبوده و استفاده از آنها منجر به عوارض فراواني در سر و صورت مي‌شود.

وي با اشاره به اين که اين ژل‌ها با نام «ژل پاژ» براي از بين بردن چين و چروک، حجم دادن و شکل دادن سرو صورت و برخي اندام‌هاي بدن استفاده مي‌شود، مي‌گويد: صدمات ناشي از استفاده از اين ژل‌ها به صورت آبسه، تورم، عفونت، قرمزي، ناصافي صورت و آويزان شدن (ريختگي) صورت و عوارض متعدد ديگر بروز مي‌کند و لذا توصيه مي‌شود حتي الامکان از ژل‌هاي مذکور استفاده نشده و در صورت نياز نيز حتماً در اين خصوص با جراح پلاستيک مشورت شود.

وي دليل مردود بودن استفاده از اين ژل را چنين عنوان مي‌کند: ژل پاژ ماده‌اي مصنوعي است و چند سالي از توليد آن براي کشورهاي بلوک شرق مي‌گذرد که متاسفانه به عنوان يک پرکننده حجمي و با مقادير زياد مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

در واقع ژل‌هاي موجود در کشور که غالباً به صورت غيرقانوني وارد مي‌شود، تاييديه بهداشتي ندارد و استفاده از آنها طي دهه اخير، خسارات جبران ناپذيري را بر افراد متحمل ساخته و منجر به انجام بسياري از جراحي‌هاي غيرضروري قبل و بعد از تزريق شده است.

دکترغلامحسين غفارپور، مديرگروه پوست دانشگاه علوم پزشکي ايران نيز با تاکيد بر اين كه اين ژل‌ها از جنس پلي آکريلاميد و غيرقابل جذب براي بدن است، مي‌گويد: متخصصان پوست به هيچ وجه از اين ژل براي رفع چين و چروک و فرم دادن به چهره استفاده نمي‌کنند و انجمن متخصصان پوست هم چنين اجازه‌اي را نداده است.

اين در حالي است كه دکتر مهرداد رضايي، مدير اطلاع‌رساني معاونت غذا و داروي وزارت بهداشت در رابطه با اين ژل‌ها مي‌گويد: پاژ نام تجاري يک نوع از اين ژل‌هاست که نام ژنريک آنها ژل پلي آکريلاميدي است و انواع ديگري را هم شامل مي‌شود و از آنجايي که موضعي است و غيرقابل جذب، در زمره داروها به حساب نمي‌آيد.

دكتر رضايي اضافه مي‌كند: اين ژل نوعي پروتز است که نمي‌توان نام دارو را بر آن گذاشت و جزء ملزومات دارويي به‌شمار مي آيد، از اين رو تاکنون مجوزدادن به آن دراختيار سازمان غذا و داروي وزارت بهداشت نبوده است و از جانب سازمان تجهيزات پزشکي بايد مورد تاييد قرار مي‌گرفته است.

گونه‌هايي که مي‌افتند

دکتر کلانتر هرمزي در توضيح كاربرد ژل‌ها در اعمال زيبايي مي‌گويد: ژل‌هاي تزريقي انواع مختلفي دارند که برخي ماهيتاً ژل بوده و بعضي ديگر گرچه ماهيتي متفاوت دارند، اما در زمره ژل‌ها طبقه‌بندي مي‌شوند، مثلاً هيالورونيک اسيد هم که نوعي پروتئين تزريقي است از همين دسته به شمار مي‌آيد، با اين تفاوت که مصرف آن مجاز و استاندارد است، اما ژل پاژ که در دسته اول است نه تنها از سوي انجمن جراحان پلاستيک بلکه از سوي جمعيت متخصصان پوست نيز مردود است.

دکتر غفاري هم با تاييد اين موضوع مي‌گويد: هيچ يک از متخصصان پوست از پاژ استفاده نمي‌کنند چرا که عوارض ناشي از مصرف ژل‌هاي پلي آکريلاميدي مثل پاژ بسيار زياد است و ماده تزريقي که درحال حاضر براي متقاضيان استفاده مي‌شود همان اسيدهيالورونيک است.

اما دکتر کلانتر هرمزي اذعان مي‌كند: متاسفانه تزريق اين ژل توسط افراد غيرمتخصص نظير پزشکان عمومي و يا سالن‌هاي زيبايي و عمدتاً در ناحيه صورت تزريق مي‌شود و حتي دوزهاي مصرفي هم بسيار بالاست و از 20 سي‌سي تا 200 سي سي نيز بعضاً مشاهده مي‌شود، درحالي که اين ماده در موارد بسيار خاص که راه‌هاي علمي ديگري وجود ندارد توجيه مصرف داشته و تنها در مقدار محدود و کنترل شده و فقط توسط افراد متخصص بايد مورد استفاده قرار گيرد.

وي معتقد است که براي استفاده از اين ژل بيمار بايد از هفت خوان جراحي بگذرد که اين موارد اضطراري نيز شايد تنها در يک درصد موارد باشد.

فراوان، مثل نقل و نبات

رئيس انجمن جراحان پلاستيک ايران، يکي از مشکلات را دسترسي راحت افراد غير متخصص به ژل پاژ از طريق مراکز فروش تجهيزات پزشکي عنوان مي‌کند و مي‌گويد: تزريق اين مواد توسط پزشکان عمومي و يا درسالن‌هاي زيبايي باعث دردسر زيادي براي کساني که اين ژل براي آنها تزريق شده، ايجاد کرده است و از آنجايي که اين ژل جذب نمي‌شود و سنگين است بعد از مدتي از محلي که تزريق صورت گرفته، حرکت مي‌کند و پايين مي‌آيد و همچنين ايجاد واکنش‌هاي التهابي و عفونت را موجب مي‌شود که در برخي موارد تا 20 بار جراحي هم براي خارج‌کردن اين ژل‌ها انجام گرفته است، چرا که اين ژل‌ها به سهولت خارج نمي‌شوند.

وي درتوضيح اين مطلب مي‌گويد: از آنجايي که در تمام موارد، افراد غيرمتخصص اين تزريق‌ها را انجام داده‌اند، ژل در لايه‌هاي بافتي غير معمول وارد شده و جاي ثابتي نخواهد داشت، بنابراين يک جراح نمي‌تواند به راحتي آن را خارج کند و در نتيجه در اين جراحي‌ها نه تنها وقت و هزينه زيادي از افراد تلف مي‌شود، بلکه انجام جراحي‌هاي متعدد، عارضه بدشکلي اعضاي صورت را به وجود مي‌آورد که در نهايت سبب خانه‌نشيني فرد و منزوي شدن او مي شود

 

لوازم آرایشی

 

http://fa.parsiteb.com

یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, :: 15:0 :: نويسنده : مرتضی حسینی

چرا دختران جوان دوست دارند آرايش كنند؟

لوازم آرایشی



رنگ‌ها زيبا هستند و زيبايي مي‌آورند؛ وقتي كه رنگ‌ها روي صورت مي‌‌نشينند، جذابيتشان صورتكي مي‌سازد كه زيبا و كاملاً متفاوت با نمونه اصلي است !
بله اين واقعيت دنياي امروز است:

هر چه خيابان‌ها خاكستريتر مي‌شوند، تعداد آدم‌هاي رنگي بيشتر مي‌شود.
نگاهي به گذشته نشان مي‌دهد كه <آراستن> جزو جداييناپذير فطرت انسانهاست.

حتي اقوام بدوي و آدمهاي دور از تمدن آمريكاي جنوبي هم خود را با استخوان شكار تزئين ميكردند.
بشر در مراحل ابتدايي، از صمغ‌ها و خاك‌هاي رنگين براي آرايش خود استفاده مي‌كرده است.
تاريخ كشور ما هم از اين قاعده مستثني نيست؛ آرايش كردن از خيلي وقت پيش بين زنان ايراني مرسوم بوده.

دكتر ويلز كه در زمان ناصرالدين شاه قاجار به ايران سفر كرده در سفرنامه‌خود مي‌نويسد:
<زنان اعيان و طبقه بالا، اغلب چهره خود را به كمك وسايل آرايش محلي آرايش مي‌كنند و يك خال درشت مشكي هم وسط ابروان خود مي‌كشند كه در طبقه كم بضاعت گاه اين خال تبديل به پولك رنگي مي شود... >

زنان ايراني، از ساليان قبل گونه ها را با سرخاب سرخ مي‌كردند و صورت و گردن خود را به كمك پودر سفيداب، سفيد.
مژه و چشم ها هم به وسيله سرمه به كلي سياه مي‌شد. آنها حتي عقيده داشتند كه استعمال سرمه چشم را تقويت مي‌كند و موجب افزايش بينايي مي شود!
براي تيره تر شدن ابروها هم از وسمه اي كه از ساعت ها قبل آن را جوشانده بودند، دم كرده و آماده ساخته بودند، استفاده مي‌كردند.

آرايش كردن يا نكردن؟!
آرايش كردن يا نكردن؟! نه، مسئله اين نيست. مشكل امروز، تنها در از بين رفتن مرزهاي آرايشي و پائين آمدن سن آرايش است.

اگر در گذشته، آرايش از سن وسال خاصي وبه صورت <كم، متوسط و تند> در موقعيت‌هاي مختلف كاربرد داشت، امروز ديگر مرزي براي آن باقي نمانده. در طول يك قرن گذشته و سرخاب و سفيداب جاي خود را به انواع و اقسام لوازم آرايشي داده اند.
لوازمي كه در ابتداي پيدايش خود، جزو اشياي لوكس محسوب نمي‌شدند و فقط نيازي مبرم براي زنان مسن‌تر و يا افرادي كه فيزيك ظاهري زيبايي نداشتند بود، در دنياي امروز به نيازي ضروري در بين اغلب زنان و دختران جوان تبديل شده است. امروز ديگر استفاده از لوازم آرايشي نه برآورد يك خواسته، بلكه يك احتياج اجتماعي است كه گاهي نياز به زيبايي از آنجا ريشه مي‌گيرد!

اگرچه هميشه واقعيت گفتني نيست اما در سربسته ترين حالت ‌تنها مي‌‌توان نوشت: اين روزها اگر خانمي براي كار به شركت، موِسسه و... درخواست بدهد و ظاهر و قيافه خود را فراموش كند، در شرايط برابر به لحاظ تخصصي با ديگران، در اكثر مواقع او در آزمون استخدام آخرين نفر خواهد بود؛ مگر اينكه مهارت يا زمينه استثنايي داشته باشد.

البته اين تنها يكي از انگيزه هاي قابل نوشتن است!
دكتر حميد نوروزي روان‌شناس معتقد است كه با از بين رفتن مرزهاي آرايشي، سن آرايش هم به عنوان يك متغير وابسته پايين‌تر آمده و دختران جوان، در سنين پايين، دست به آزمودن رژلب، پودر و رژگونه مي‌زنند.

او مي‌گويد:<در بسياري از موارد، اين پديده از تيره شدن رابطه با پدر‌و‌مادر‌ريشه مي‌گيرد. گروهي از دختران مي‌خواهند از گروه سني خود پيشي بگيرند.

از رهگذر جادوي لوازم آرايش، آنها به آرزوي ديرينه خود براي كوتاه كردن دوره كودكي و نوجواني و به دست‌آوردن دلخواه‌ترين خواسته خود‌،‌ <بزرگسالي واستقلال> دست مي‌يابند .

وقتي دختري در سن جلوه زيبايي‌هاست و نمي تواند از رنگ شادي در لباس خود استفاده كند، وقتي پدرو مادر، به صورت كنترل شده لباس مورد علاقه را در دسترسش قرار نمي‌دهند، او نيز براي پيدا كردن كساني كه مثلاً مانتوي مورد نظرش را تائيد كنند، به پارك كشيده مي‌شود و چه بسا ناگهان ميان كساني چشم‌باز مي‌كند كه ديگر براي او زيبايي باقي نمي ‌گذارند.>

شايد شما نيز با دختران جوان و نوجواني كه با آرايش زاويه دار تند كنار خيابان ايستاده‌، لباس‌هاي كثيفي پوشيده و آرايش شب را براي روز به كار برده‌اند برخورد كرده باشيد. در مورد او چه فكري كرده‌ايد؟
روانشناسان مي‌گويند‌هر چه آرايش تندتر باشد، اعتماد به نفس پايين‌تر است و افراد خجول از آرايشي استفاده مي‌كنند كه تصور مي‌كنند برايشان شخصيت بيشتري مي‌آورد.
اغلب آرايش خشن و چشم هايي با زاويه هاي تند مختص آدم‌هاي بي اعتماد به نفسي است كه مي خواهند ديگران باورشان كنند و مورد پذيرش جامعه قرار گيرند.

بيشتر آنها فكر مي‌كنند كه در صورت خود نقص عمده اي دارند، اين نقص گاهي آنقدر بزرگ جلوه مي كند كه براي رفع آن دست به هر كاري مي زنند.

آرايش در اينجا به كاهش اضطراب و افسردگي ناشي از تصور داشتن نقص كمك مي‌كند. اين افراد آرايش غليظ را نه به خاطر مردان بلكه در واكنش به فروپاشي درون خود انجام مي‌دهند، يعني تلاش مي‌كنند ديگران چهره غمگين‌، ژوليده و پريشان آنان را نبينند.

زيبايي در بحران ، بحران در زيبايي

دوران نوجواني دوران كسب هويت مستقل فردي است. يعني به دليل تغيير وتحولات ايجاد شده در نوجوانان براي ايجاد ارتباط با جنس مقابل و دريافت توجه از وي، زيبا بودن و جذاب بودن نه به دليل ايجاد برانگيختگي جنسي در طرف مقابل، بلكه به دليل تاييد هويت خويش و يافتن جايگاهي در دنياي بيرون است.

بنابراين تغيير رفتار دختران نوجوان در اين سن، طبيعي است.
آنها سعي مي كنند از نظر نوع لباس و آرايش با افرادي كه حتي يك سال از آنها كوچكترند، متفاوت باشند. هدف اين تفاوت ايجاد فاصله است.
آنها دوست دارند كه بزرگ شدن خود را به رخ بكشند. در اين‌ سن آنها به‌دنبال‌ ‌يافتن‌ چراهايشان‌‌ ‌هستند و با يافتن جواب آنها به تصويري ذهني از خود مي رسند.
يعني سعي مي‌كنند كه براي خود هويت شخصي قائل شوند ودر اين راستا سوالات بسياري را در مورد دين، مذهب‌، اجتماع و باورها مي‌پرسند.


چگونگي پاسخ‌هاي والدين به اين سوالات ، همانقدر كه مي تواند‌ ‌‌‌به شكل گيري هويت او كمك‌كند، مي‌تواند مخرب نيز باشد.

به اين صورت كه در اين دوران دختران نوجوان معمولاً از مادرانشان وپسران نوجوان معمولاً از پدرانشان الگوبرداري مي‌كنند و اين الگو به تدريج در آنها دروني مي‌شود.
با ورود نوجوان به دنياي بزرگتر و جديدتر، او با ارزش‌هاي تازه تري از طريق همسالانش آشنا مي‌شود وبا هنجارهاي جامعه مواجه مي‌گردد.
حال او بايد اين دو شيوه ارزشگذاري را بر هم منطبق كند. هر قدر ارزشگذاري خانواده با ارزشگذاري اجتماع و گروه همسالان هماهنگ‌تر باشد، هويت يابي آسان‌تر خواهد بود.
در صورتي كه ارزش‌ها متضاد باشند نوجوان به تعارض بر خورده ودچار سردرگمي در نقش مي شود.

معمولاً در چنين زماني نوجوان مجبور مي شود كه در خانواده و در ميان گروه همسالان نقش‌هاي متفاوتي را پيش بگيرد ومثال بارز آن دختران راهنمائي و دبيرستاني هستند كه با آرايش‌ غليظ و تند در جامعه ظاهر شده و تمايل شديدي به استفاده از لوازم آرايش دارند.
گاه رفتارشان آنقدر زنانه مي شود كه مشكل مي‌توانيد آنها را از خانم‌هاي متاهل افتراق دهيد.
بنابراين‌‌ ‌پديده آرايش در سنين پايين بستگي زيادي هم به گروه همسالان فرد دارد.


رسانه ها، متهم رديف اول

در اين ميان انگشت اتهام، به سوي <وسايل ارتباط جمعي> است، و <ماهواره و سينما> احتمالاً متهم‌هاي رديف اول! آنها دنياي مد هستند: مد لباس، مو و آرايش!
كارشناسان علوم اجتماعي معتقدند با ايجاد و گسترش ارتباطات بين طبقات مختلف يك جامعه و در نگاهي وسيع‌تر، بين جوامع مختلف، مخصوصاً از طريق رسانه هاي ديداري، افراد به عنوان مخاطب با نمونه هايي آشنا مي شوند كه خارج از فرهنگ و آداب و رسوم و ارزش هاي جامعه خودشان است، نمونه‌هايي كه به دليل متنوع بودن در اكثر مواقع به الگو تبديل مي شوند.
ولي آيا شما هم موافقيد كه همه تقصيرها را نبايد تنها به گردن ماهواره و فرهنگ غرب بيندازيم؟ بهتر نيست به جاي اين كار، به نقشي كه خودمان درايجاد اين مشكلات ايفا كرده‌ايم توجه كنيم؟

از نو تازه شويم

الگوهاي امروزي همراه با آرايش و آراستگي هستند و دختران نوجوان هم در شكل‌گيري هويت خويش به اين الگوهاي متعارف جامعه نزديك مي شوند.

ما نحوه آرايش به ويژگي هاي شخصيتي افراد مربوط است. اگر شرايط فرهنگي خانواده، طرز آرايش نوجوان را طبيعي بدانند، مسلماً خود وي نيز اين اعمال و آرايش را طبيعي قلمداد مي‌كند، چون در واقع ما ملاك خاصي براي ارزيابي آرايش افراد نداريم و از آنجا كه آرايش، ارتباط تنگاتنگي با ارزيابي خود از ميزان جذابيت جسماني دارد، پس كميت و كيفيت آرايش به ميزان رضايت رواني و دروني افراد بستگي دارد.
نكته اين است كه محدودسازي بيش از حد نوجوانان باعث مي‌شود آنان خواسته هاي والدين را منطبق با نيازهاي روانشناختي و شرايط اجتماعي امروزي ندانند، در اين ‌صورت آنها در غياب والدين و در خارج از خانه از لوازم آرايش استفاده مي‌كنند.
در كنار همه اين‌ها بايدتوجه داشته باشيد كه مخالفت و ستيزه‌جويي نه تنها تغييري در رفتار نوجوانان ايجاد نمي‌كند بلكه او را شعله ورتر و گستاخ‌تر مي‌كند.
نوجوان شما بايد بتواند تشخيص دهد كه منظور از زيبا شدن، زدن ماسك دروغين بر چهره و سعي در برتري جويي و جلب توجه ديگران نيست .

سعي كنيد به جاي ايجاد خفقان و محدوديت ، مرزها را به فرزندانتان بياموزيد 

 

لوازم آرایشی

دكتر هانيه زائر رضايي

 

http://fa.parsiteb.com

یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, :: 14:59 :: نويسنده : مرتضی حسینی
4 حركت براي كوچك كردن باسن و ران
4 حركت براي كوچك كردن باسن و ران
در اين مقاله 4 حركت براي كوچك كردن باسن و رانهايتان مي خوانيد، اگر شما داراي باسن و ران هاي بزرگي هستيد و از اين موضوع ناراحت هستيد، خواندن اين مقاله را به شما توصيه مي كنيم.

آيا از كوچك كردن باسن و رانهايتان نااميد شده ايد؟ ما در اينجا تحقيقي كه در دانشگاه كاروليناي شمالي انجام شد و موثر ترين حركات براي كوچك كردن باسن و رانها را معرفي كرد، به شما آموزش ميدهيم.درحقيقت،انجام اين حركات در 10 دقيقه ماهيچه ها را تا 30 درصد بيشتر از ورزشهاي سنتي فعال مي كند.اين حركات را 4 الي 5 بار در هفته انجام دهيد.محققان ميگويند كه با شروع اين حركات كمتر از 2 الي 4 هفته باسن و رانهاي مورد دلخواهتان را خواهيد داشت.

تمرين را شروع كنيد
وسايل مورد نياز: يك نوار محكم، دمبل 5 الي 10 پوندي و يك صندلي كه البته دو وسيله آخر اختياري است.
چگونگي انجام آن: 8 الي 12 بار اين حركات را روي دو پهلويتان انجام دهيد. 3 بار در هفته و روزي دو بار (مي تواند پشت سر هم هم نباشد) انجام دهيد. 
براي گرفتن نتيجه سريع: 3 بار در روز و به مدت 30 الي 60 دقيقه مثل پياده روي و دوچرخه سواري كه بيشتر روزهاي هفته مي شود انجام داد.


1. حركت اصلي: به پهلو بخوابيد و پايتان را بالا بگيريد.
به پهلوي راستتان بخوابيد درحاليكه پاي راستتان روي زمين باشد، بازوي راستتان را  خم كنيد درحالي كه سرتان دست راستتان را نگه داشته است. براي تعادل بيشتر دست چپ روي زمين در جلوي قفسه سينه باشد.پاي چپ را بالا بگيريد،پايتان را خم كنيد درحاليكه به باسنتان فشار وارد شود. مكث كنيد، سپس آرام پايتان را پايين بياوريد.حركت را كامل كنيد سپس با جهت ديگر اين حركت را انجام دهيد.

 
حركت را سخت تر كنيد
دو پايتان را بالا ببريد: اول پايتان كه بالاست بالا نگه داريد، پايتان را كه پايين است به آن يكي پايتان كه بالاست برسانيد، مكث كنيد و سپس يكي از پاهايتان را پايين بياوريد.

حركت را آسان كنيد
پايتان كه بالاست تا 90 درجه خم كنيد و با آن پايتان كه خم شده بالا ببريد.



2. حركت اصلي:
دور پاهايتان يك نوار ببنديد.
با بندي كه دور پايتان بسته ايد بايستيد.و بند را محكم دور ساق پايتان ببنديد. دستهايتان را هم به اندازه عرض شانه به طرف جلو بكشيد. در حدود 3 فوت به سمت راست قدم برداريد سپس زانوهايتان را خم كنيد و روي باسنتان بنشينيد تا رانهايتان با سطح زمين موازي شود، زانوهايتان را پشت پنجه پا نگه داريد. چند لحظه به سمت پايين بمانيد و پاي چپتان را برداريد. گامهايتان را به سمت راست برداريد سپس جهتتان را عوض كنيد و اين كار را تكرار كنيد.

 
حركت را سخت تر كنيد
زانوهايتان را 45 درجه خم كنيد و بيشتر از پهناي باسنتان گام برداريد.

حركت را آسان كنيد
بعد از اينكه با پاي راست قدم برداشتيد، بايستيد و پاي چپتان را به پهلو بلند كنيد تا تعادلتان برقرار شود. حركت را تكرار كنيد و  پاي راستتان را بلند كنيد.
 

 
3. حركت اصلي: تعادل
روي پاي راستتان تعادلتان را برقرار كنيد،زانوي چپتان را خم كنيد و پاي راستتان را چند اينچ از سطح زمين بالا نگه داريد.پشتتان را صاف نگه داريد،آرام روي پاي راستتان بنشينيد، زانوي راستتان را حدود 45 درجه خم كنيد.مكث كنيد سپس روي پاشنه راستتان فشار وارد كنيد تا بايستيد.هر حركت را كامل انجام دهيد سپس جهتتان را تغيير دهيد.

 
حركت را سخت تر كنيد
حركت را با برداشتن يك دمبل در هر دستتان كامل كنيد.

حركت را آسان كنيد
پنجه پاي چپتان را روي زمين بگذرايد و استراحت كنيد اگر لازم بود يك صندلي يا چارپايه براي تعادل استفاده كنيد.
 

 
4. حركت اصلي: تلاش بر روي يك پا
روي پاي راستتان تعادلتان را برقرار كنيد.درحاليكه زانويتان راحت است و دستانتان به كمرتان و پاي چپتان به طرف بيرون بالا آمده است.رانهايتان را محكم كنيد و كمرتان را صاف نگه داريد، مفصل هاي رانهايتان به سمت جلو باشد،دست چپتان را به سمت پاي راستتان پايين بياوريد. دستتان را به سمت پاي راستتان بكشيد.همه اين حركات را روي پاي راست انجام دهيد سپس جهتتان را عوض كنيد.

 
حركت را سخت تر كنيد
دو دستتان را به كف زمين برسانيد درحاليكه كه در هر دستتان دمبل وجود دارد.

حركت را ساده كنيد
دستتان را پشت يك صندلي براي برقرار كردن تعادل بيشتر استراحت دهيد


 
پايگاه فرهنگي تفريحي ايران ناز

كرم فرم دهنده و چربي سوز باسن

باسن

 

موارد مصرف:فرم دهنده و چربي سوز باسن مواد تشكيل دهنده:عصاره فلفل ، عصتره زنجبيل،ويتامين E

نحوه اثر بخشي: عصاره فلفل تيرگي و كدري پوست كه در اثر عدم حذف چربي هاي اضافي يا حذف بيش از اندازه آب بوجود آمده در باسن را از بين مي برد و چربي ها را سوزانده و موجب فرم گيري باسن مي شود. عصاره زنجبيل خاصيت حرارت زايي دارد كه باعث حذف چربي ها مي شود و ضمن سوزاندن چربي ها نواحي مربوطه را سفت مي كند. ويتامينC پوست را مرطوب و شاداب مي كند و از التهابات ناشي از عصاره اي فلفل و زنجبيل جلوگيري مي كند.

باسن
 طريقه مصرف :كرم را روزانه دوبار با حركات دوراني روي باسن ماساژ داده (براي دستيابي به نتيجه بهتر توصيه مي شود كه اين كرم به وسيله ورزش استفاده گردد. در صورت نياز چند بار مي توان در طول سال از اين كرم استفاده نمود.)

 هشدار:از بستن و بكار بردن پلاستيك در اطراف ناحيه مورد نظر خودداري كنيد بيش از يكماه بطور مستمر استفاده نشود.

 

برخي از امكانات و قابليتها:

فرم دهنده

چربي سوز باسن

ضد تيرگي و كدري پوست است

چربي ها را سوزانده

موجب فرم گيري باسن مي شود

باسن

یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:باسن, :: 14:14 :: نويسنده : مرتضی حسینی

جوش صورت

 

جوش صورت به شكلهاي گوناگوني بروز مي كند. جوش ساده , عفوني, كورك, دانههاي سر سياه دانه هاي سفيد و دانه سرخ از اشكال متفاوت جوش هستند.

به گزارش خبرنگار سايت پزشكان بدون مرز ، يبوست, كم خوني , ناراحتي هاي قاعدي و تغذيه  نادرست از عوامل مهم بروز جوش زياد هستند. بنابراين ويتامين هاي E,D,B,A  در درمان جوش تاثير فراواني دارند. مهمترين منابع اين نوع ويتامين ها نيز  سبزي,ميوه ها , جگر و سبوس غلات است. همچنين بايد گوشزد كنم كه نگراني و هيجان هم ممكن است موجب ايجاد جوش شود. همچنين بي خوابي , كم خوابي و بد خوابي هم ميتواند موجب جوش صورت شود

يبوست، كم خوني، تغذيه نادرست و استرس از عواملي است كه موجب ايجاد جوش مي شود افرادي كه پوست شان زياد جوش مي زند بايد از مصرف كردن موادقندي و چرب خودداري كنند و به جاي خوردن شيريني، شكلات و غذاهاي سرخ شده و پرادويه در رژيم غذايي روزانه خود از آب، سبزي و ميوه هاي تازه استفاده كنند.

درمان جوش صورت بسته به نوع جوش انجام مي گيرد. به طور كلي شستشوي مكرر نواحي جوش به ويژه با صابون هايي كه اسيديته مي باشند و از خود بقايايي به جا نمي گذارند در جلوگيري از تشكيل جوش جـديد تا حـد زيادي مؤثر است و در درمان نيز كمك كـننده مي باشد.

ويتامين هاي C, E, B, A در درمان كردن جوش تأثير فوق العاده اي دارد اين ويتامين ها را در سبزي ها، ميوه ها، سبوس غلات و جگر مي توانيد پيدا كنيد در حاليكه رژيم غذايي مناسبي گرفته ايد. نكات زيرا را نيز فراموش نكنيد:

* جوش صورت را با نوك ناخن تان تحريك نكرده و آن را جدا نكنيد. قشري كه روي جوش را پوشانده محافظ پوست است و نمي گذارد آلودگي ها وارد پوست شود. اين قشر اگر از بين برود جوش عفوني مي شود و حتي پس از بهبود جوش جاي آن در صورت مي ماند.

با صابون هاي ضدعفوني كننده پوست تان را تميز كنيد و روي جوشها را پاك كنيد تا ازگسترش آن جلوگيري شود.

* براي اينكه پوستان جوش نزد بايد چربي ها را از سطح پوست پاك كنيد. هر روز صبح و آخر شب پوست صورتتان را شسته و پاك كنيد بهتر است براي اينكه همه پوستتان را تميز كنيد و هم دانه هاي سرسياه را از بين ببريد، از صابونهاي ضدعفوني كننده استفاده كنيد.

* اگر مي خواهيد پوست صورتتان صاف و درخشان باشد بايد به كمك پوست سر و موهايتان برويد زيرا ارتباط مستقيم و تنگاتنگي ميان اين دو وجود دارد. اگر موهايتان شوره مي زند و يا بيش از اندازه چرب است از سركه سيب يا آب ليموترش استفاده كنيد.

* هر وقت مي خواهيدبه پاك سازي پوست و سرتان بپردازيد به ياد داشته باشيد كه بايد اول از همه دستتان عاري از هرگونه ميكروب و آلودگي باشد.

* وجود نقاط عفوني در بدن موجب بروز جوش مي شود به اين علت به سلامت دندانها توجه كنيد.

* داشتن آرامش عصبي باعث مي شود كه پوست تان صاف باشد. تا مي توانيد ورزش كنيد.

* از خوردن آجيل، سس، ادويه، غذاهاي سرخ شده، شكلات، كاكائو، بستني، شيريني،نوشابه هاي گازدار، پنيرهاي چرب، قهوه و چاي داغ پرهيز كنيد زيرا اين مواد باعث افزايش جوش در صورت خواهدشد.

* دستكاري نكنيد. سعي كنيد جوش‌ها را دستكاري نكنيد و نخواهيد با فشار دست آنها را خالي كنيد.

* آرام باشيد. سعي كنيد خواب مرتب داشته باشيد. استراحت كافي داشته باشيد و حتي الامكان از فشارهاي روحي و عصبي بپرهيزيد.

* صورت خود را بشوييد. براي شستشو از صابون اسيدي (گوگردي) كه پزشك توصيه مي‌كند استفاده كنيد. ابتدا صورت خود را خوب صابون بزنيد تا از كف پوشيده شود.

*  پوست را ماساژ دهيد. هفته اي يك يا دو بار ماساژ با مواد اسيدي نظير سركه سيب در كاهش چربي پوست و بهبود جوشها موثر است.

*  چربي نخوريد. از مصرف غذاهاي چرب، سس مايونز، خامه، شكلات، گردو، فندق، موز، تخم مرغ و نارگيل، خودداري كنيد.

* ميوه و سبزي بخوريد. سعي كنيد سبزي و ميوه بخصوص سبزي‌هاي حاوي ويتامينA مثل هويج، اسفناج، شاهي و گوجه‌فرنگي را زياد مصرف كنيد.

*  داغ نشويد. گرما ميزان جوش‌هاي آكنه را بيشتر مي‌كند پس زياد در محيط‌هاي گرم نمانيد.


*  ضد آفتاب بزنيد. در مورد آفتاب نظرات متفاوت است برخي معتقدند اشعه آفتاب تاثير خوبي در بهبود جوش‌هاي غرور جواني دارد و برخي معتقدند كه نور آفتاب پس از مدتي موجب تشديد آكنه مي‌شود. اما مطمئن باشيد از زدن ضد آفتاب ضرر نمي‌كنيد.

*  ورزش كنيد. ورزش حتي جوش صورت را نيز خوب مي‌كند. ورزش و استحمام باعث باز شدن منافذ پوست، بهبود جريان خون آن و رفع چربي مي‌شود كه نتيجه آن شادابي پوست و بهبود جوش‌هاست.

* ز آفتاب دوري كنيد.بر خلاف نظر عامه مردم آفتاب گرفتن (tanning) و تابش معمول آفتاب جوض صورت را بدتر ميكند.

به علاوه بعضي از داروهاي ضد جوش , پوست را به تابش آفتاب و اشعه ماوراي بنفش حساس ميكند و ميتواند موجب آفتاب سوختگي شود.

پس مهم است كه از وسايل محافظت از آفتاب (كلاه ,ضد آفتاب و…) استفاده كنيد.دقت كنيد ضد آفتاب شما حتما بايد فاقد چربي باشد.

* هنگام خريد مواد آرايشي پوست و مو دقت كنيد كه كومدون زا نباشد و لفظ non comedogenic روي آن حك شده باشد.

* جوشهاي خود را فشار ندهيد.

به گزارش خبرنگار سايت پزشكان بدون مرز ،  اين كار باعث تشديد آكنه و گسترش التهاب ميگردد. فشار دادن جوش ها به ندرت لازم است ولي اگر لازم باشد كه جوشهاي سر سفيد و سر سياه فشرده شوند بايد اين كار توسط متخصص انجام شود.

* در صورتي كه پزشك براي شما دارو تجويز كرده است اجازه دهيد اثرات داروها با گذر زمان ظاهر شود.

از پزشك خود راجع به شروع اثر داروها و زمان حداكثر اثر دارو بپرسيد.به طور معمول ۸-۶ هفته طول ميكشد تا اثر داروها شروع شود.پس تا اين زمان داروها را منظم مصرف كنيد.

درمان اين جوش ها بسته به نوع جوش انجام مي گيرد. به طور كلي شستشوي مكرر نواحي جوش به ويژه با صابون هايي كه اسيديته مي باشند و از خود بقايايي به جا نمي گذارند در جلوگيري از تشكيل جوش جـديد تا حـد زيادي مؤثر است و در درمان نيز كمك كـننده مي باشد.

كرم‌ ضدجوش‌ و روشن ‌كننده‌

جوش

موارد مصرف‌: درمان‌ جوشهاي‌ ريز و بدخيم‌، آكنه‌ و روشن‌ كننده‌



شماره مجوز بهداشتي : 100241012036



شما تاثيرات كرم ضد جوش و روشن كننده را بعد از 2 هفته احساس و خواهيد ديد و با ادامه مصرف نتيجه كامل را خواهيد ديد


جوش صورت
 

مواد تشكيل‌دهنده‌ اصلي‌: AHA (آنتي‌ هيدروكسي‌ اسيد)، ويتامين‌ C و روغن‌ گياه‌ چاي‌

 

نحوه‌ اثر بخشي‌: آنتي‌هيدروكسي‌ اسيد باعث‌ بر داشتن‌ لايه‌ فوقاني‌ مرده‌ پوست‌ و رشد يك‌ لايه‌ صاف‌ و  يكرنگ‌ از پوست‌ جديد مي‌گردد. درحقيقت‌ باعث‌ بهبودي‌ پوست‌ و حذف‌ چين‌ و چروكهاي‌ ظريف‌ پوست‌ مي‌گردد. روغن‌ گياه‌ چاي‌ اثرات‌ ضداكسيداسيون‌ و ضدالتهاب‌ دارد كه‌ باعث‌ ترميم‌ آسيبهاي‌ ناشي‌ از نور آفتاب‌ مي‌گردد و قوام‌ پوست‌ را بهبود مي‌بخشد و نيز باعث‌ محافظت‌ در برابر سرطان‌ پوست‌ مي‌گردد. به عنوان‌ راه‌ حل ‌مخصوصي‌ درمان‌ جوشهاي‌ صورت‌ مورد استفاده‌ قرار مي‌گيرد. ويتامين‌ C باعث‌ تحريك‌ پوست‌ براي‌ تشكيل‌ كلاژن‌ مي‌شود، در نتيجه‌ جريان‌ خون‌ در پوست‌ افزايش‌ مي‌يابد و پوست‌ درخشنده‌ و سفيد مي‌گردد.

 

طريقه‌ مصرف‌: ابتدا صورتتان‌ را با آب‌ و صابون‌ ضدجوش‌ مناسب‌ پوستتان‌ شستشو دهيد و با يك‌ حوله‌ خشك‌ نماييد، سپس‌ در طول‌ شبانه‌ روز كرم‌ را در دو نوبت‌ صبح‌ و شب‌ استعمال‌ نماييد.

 

هشدار: اگر پوست‌ صورتتان‌ داراي‌ جوشهاي‌ بدخيم‌ و التهابات‌ پوستي‌ است‌ با مشورت ‌دكتر متخصص‌ پوست‌ استعمال‌ شود.

 

برخي از امكانات و قابليتها:


درمان جوشهاي صورت و بدن

روشن كننده

داراي ويتامين C

حذف لكهاي ناشي از جوش

عدم ايجاد گودي پس از بهبودي جوش

ضد التهاب پوستي

شماره مجوز بهداشتي :
100241012036

جوش

یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:رفع جوش صورت, :: 14:13 :: نويسنده : مرتضی حسینی

براي بزرگ شدن سايز سينه در خانم ها

اكثر خانمها دوست دارند كه سينه هايشان را بزرگتر كنند. شايد شما هم يكي از آنها باشيد.

سويا، كنجد، رازيانه ، هويج ، شيرين بيان ، جو، سيب زمينى يام ، پنج انگشت ، فلفل برى كه به صورت قطره هاى روزانه ويتاگنوس و…  موجب تحريك و ترشح هورمون استروژن در زنان مى شوند.

ويتامينE يك تنظيم كننده هورمونى است كه موجب افزايش ترشح هورمون هاى تخمدان ها مى شود و سطح استروژن خون را ثابت نگه مى دارد.

منابع خوب برم و فيتواستروژن در ميوه ها و سبزي ها شامل موارد زير است:
انواع آلو، توت فرنگي ، سيب ، گوجه فرنگي ، گلابي ، انگور، گريپ فروت ، پرتقال ، تمشك و سبزي هايي مثل مارچوبه ، چغندر، فلفل دلمه ، ساقه كلم بروكلي ، كلم ، گل كلم ، هويج ، كاهو، پياز، سويا، سيب زميني ، شلغم و جو.

تخمه آفتابگردان ، كنجد و موادي از اين قبيل حاوي فيتو استروژن هستند و ميزان اين ماده در آنها چندين برابر بيش از ساير مواد گياهي است

همچنين ميتوان از عرق رازيانه يا عرق شويد و عرق گل هميشه بهار كه حاوي هورمون زنانه هستند مصرف كرد اين عرقيات باعث تنظيم قاعدگي هم ميشود . البته در صورتي كه علل فوق يعني لاغري و بي نظمي قاعدگي و… نباشد از اين عرقيات ميتوان استفاده كرد.

عرقيات مذكور را نبايد همزمان با داروهاي شيميايي استفاده كرد و عرق رازيانه را هم بهتر است يك هفته در ميان استفاده كرد! چون عرق رازيانه بخاطر داشتن هورمون استروژن موجب چاقي و افزايش وزن هم ميشود. همچنين گفته شده زياده روي در مصرف رازيانه ممكن است معده را سست كند و باعث تشنج هم بشود. براي بزرگ كردن سينه ها فقط از رازيانه استفاده نكنيد ميتوانيد بجاي رازيانه از منابع ديگر استروژن مثل شويد-سويا-كنجد-تخمه افتابگردان و…. استفاده كنيد

ماساژسينه ها زير دوش حمام و استفاده از سوتينهاي نرم و اسفنجي موثر است ضمنا خواب و استراحت كافي بايد داشته باشيد .بالاخره در موارد شديد و مقاوم مي توان از مشاوره جراحان پلاستيك و نصب پروتز يا ترانسفر چربي و پي ار پي سود جست.

دكتر گيتا فقيهي – متخصص پوست و مو

زيبــا شــو دات كام

 

كرم‌ فرم‌ دهنده‌ سينه‌

سسينه

موارد مصرف‌: سفت ‌كننده‌، بزرگ‌كننده‌ و فرم‌ دهنده‌

داراي مجوز رسمي از وزارت بهداشت و درمان ايران به شماره 100241012030



 

مواد تشكيل‌دهنده‌ اصلي‌: تركيبات‌ انار طبيعي‌، عصاره‌ رازك‌، عصاره گياهي ‌ و انواع‌ ميوه‌ها و ويتامين‌ C

 سينه

نحوه‌ اثربخشي‌: ويتامين‌ C پوست‌ را شاداب‌، روشن‌ و لطيف‌ مي‌كند. داراي‌ فرمول‌ مناسب‌ براي‌ كمك‌ به‌ ايجاد شكل‌ و حجم‌ دهنده‌ و ايجاد انحنا و برجستگي‌ سينه‌ مي‌باشد. در ضمن‌ تسكين ‌دهنده‌ درد نيز مي‌باشد.

 

طريقه‌ مصرف‌: براي‌ پيشگيري‌ از افتادگي‌ سينه‌ يا بهبود افتادگي‌، كرم‌ را از طرفي‌ كه‌ سينه ‌دچار افتادگي‌ گرديده‌، از مبدا سينه‌ به‌ سمت‌ گردن ماساژ دهيد.

 

هشدار: همزمان با‌ استعمال‌ كرم‌، ورزشهاي‌ مخصوص‌ سينه‌ را انجام‌ دهيد.

 

برخي از امكانات و قابليتها:

جذب سريع توسط پوست صورت و بدن بدون برجاي گذاشتن لايه سنگين وقابل رويت

حفظ لطافت پوست تا ساعتها پس از مصرف ، بواسطه قابليت نفوذ بالا

قدرت مرطوب كنندگي مناسب (پتاسيم گليسيريزينات)

حذف راديكالهاي آزاد و در نتيجه مقابله با پيري زودرس ودارا بودن ويتامينهاي گروه C

سفت كننده و حالت دهنده سينه ، بزرگ كننده سينه ها ، ضد افتادگي و تركهاي سينه

افزايش الاستيسيته پوست ، سفت كردن بافت پوست ، روشن كنندگي

حاوي روغن مغذي گردو و فندق ، ويتامين E ، ليپيدهاي مراقبت كننده قوي

حاوي عناصر چرب كننده پوست به نام اسريت ، عناصر ملايم و مناسب با ساختار پوست

دارابودن عصاره ميوه هايي از قبيل : زردآلو ، هلو ، سيب و ... .

يكنواخت كننده رنگ پوست با قدرت پوشانندگي فوق العاده ، نرم و مرطوب كننده

شفاف كردن رنگ سينه و جدا سازي سلولهاي كدر وفرسوده از سلولهاي تازه و جوان

100% پلمپ شده ، داراي هولوگرام نقره اي براي اثبات اورجينال و اصل بودن محصول

تاريخ مصرف محصول تا سال 2016 نيز به همراه سريال نامبر بر روي آن درج گرديده است .

داراي مجوز رسمي از وزارت بهداشت و درمان ايران به شماره 100241012030 ميباشد .

فقط ويژه بانوان محترم و زيباپسند ايران زمين

كرم فرم دهنده سينه

خريد نقدي كرم‌ فرم‌ دهنده‌ سينه‌

تماس
09197655266
09358848800

سينه،كرم سفت كننده سينه،فرم دهنده سينه،بزرگ كردن سينه،جراحي سينه،
یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:سینه, :: 14:13 :: نويسنده : مرتضی حسینی

نكاتي درباره خطوط دور چشم و لب

خطوط دور چشم

نوع پوست دور چشم افراد مختلف، متفاوت است. كرم هاي زير چشم نيز انواع گوناگوني دارند، بنابراين بهتر است كه كرم ها با تجويز پزشك مصرف شوند.

دكتر فرانك احساني متخصص پوست و مو مي گويد: تيرگي دور چشم در نژاد ايراني شايع است. دور چشم برخي از افراد خشك است. چروك هاي اين ناحيه از صورت در بعضي اشخاص هم ارثي است؛ به گونه ‌اي كه دو خط عميق در زير چشم آن ها ديده مي ‌شود كه به اين خطوط " خط دنيس " مي ‌گويند.

برخي چين هاي زير چشم نيز ظريف هستند اما بعضي چروك ها كه چين هاي " پنجه كلاغي " يا " پا كلاغي " خوانده مي‌ شوند در اطراف چشم با خنديدن به طور عميق ايجاد مي ‌شوند و از انقباض عضلات دور چشم ناشي مي ‌شوند. كساني كه زياد در معرض نور آفتاب هستند و مجبور هستند چشم‌ هاي شان را تنگ كنند از عضلات اين ناحيه بيش ‌تر استفاده ‌مي ‌كنند و چين‌ هاي پا كلاغي كنار چشم آن‌ ها ايجاد مي ‌شود.

مجتبي اميري عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي بقيه الله(عج) مي گويد: پوست مانند هر ارگان زنده داراي رشد طبيعي است و افزايش سن عامل طبيعي در ايجاد چين و چروك در پوست است. برخي افراد به دليل حالت‌ هاي رواني از يك عضله در صورت، بيش ‌تر استفاده مي ‌كنند و در اين گونه افراد چين ‌هايي در كنار چشم‌ ها، چين خنده يا روي پيشاني و چين اخم به وجود مي ‌آيد.

آگاهي داشتن از علت ايجاد چين و چروك، استفاده از عينك‌ هاي آفتابي و كرم ضد آفتاب از بروز چين و چروك در پوست جلوگيري مي ‌كند.

كرم زير چشم بايد با نوع پوست همخواني داشته باشد.

راه‌ هاي كاهش گودي دور چشم:

* مصرف زياد مايعات بر كاهش گودي دور چشم موثر است.

* علاوه بر آن، انواع كم خوني بر گودي دور چشم اثر مي‌ گذارد.

* از سوي ديگر، افرادي كه عينك هاي ذره‌ بيني با نمره بالا مي ‌زنند و يا مدت طولاني از رايانه استفاده مي ‌كنند، لازم است به اندازه كافي بخوابند و مايعات و سبزيجات مصرف كنند.

* كرم هاي دور چشم انواع مختلفي دارند. برخي از آن ها حاوي مواد روشن كننده، اسيدهاي خفيف ميوه و انواع ويتامين ‌ها براي از بين بردن مشكلات مختلف زير چشم هستند.

البته اگر زير چشم فردي چروك ‌هاي پنجه كلاغي به وجود آمده باشد، كرم هاي دور چشم خيلي نمي ‌تواند موثر باشد بنابراين بهتر است كه اين شخص بوتاكس كند. اين كار باعث مي ‌شود كه عضله دور چشم به طور موقت فلج شود و هنگام خنديدن منقبض نشود.

خطوط دور لب

خطوط دور لب و راه ‌هاي از بين بردن آن ها:

اگر اين خطوط عميق نباشد با كرم هاي ضد چروك درمان مي ‌شود البته وجود خط دور لب در افراد مختلف، چه زن و چه مرد، طبيعي است و حتي كنار لب بچه‌ ها هم اين خط ها ديده مي ‌شود.

براي از بين بردن خط دور لب، مي ‌توان از مواد آماده و استاندارد موجود در بازار استفاده كرد البته حتما متخصصان پوست يا جراحان پلاستيك بايد اين مواد را تزريق كنند.

روش دائمي ‌تري براي از بين بردن خطوط دور لب وجود دارد؛ در اين روش، چربي از برخي از نقاط پُر چرب بدن مانند ران ‌ها و شكم كشيده و طي چند مرحله، دور لب تزريق مي ‌شود. به اين روش، پيوند چربي از خود فرد مي ‌گويند.

البته استفاده از آمپول هاي آماده آسان تر است و اثرات آن ممكن است بين شش ماه تا 2 سال باقي بماند.

منابع:

ايسنا

فارس

كرم‌ تقويتي‌ دور چشم‌ خاويار

چين و چروك

 

 موارد مصرف‌: تقويت‌ و ترميم ‌كننده‌ پوست‌ اطراف‌ چشم‌، رفع‌ سياهي‌ و هاله‌ دور چشم‌.رفع چروك دور چشم



شماره مجوز بهداشت: 100241012049



شما تاثيرات كرم تقويتي دور چشم خاويار را بعد از 1 هفته احساس و خواهيد ديد و با ادامه مصرف نتيجه كامل را خواهيد ديد


چروك
 

مواد تشكيل‌ دهنده‌ اصلي‌: كوآنزيم‌ Q10، ويتامين‌ A، ويتامين‌ E، عصاره‌ خاويار.باز سازي پوست اطراف چشم

 

نحوه‌ اثربخشي‌: عصاره‌ خاويار موجود در آن‌ حاوي‌ ويتامين‌هاي‌ B12، B6، B2 و اسيد فوليك‌ است‌، سرشار از ويتامين‌هاي‌ A، E، D و مواد معدني‌ از قبيل‌ فسفر است‌. مواد معدني‌ و پروتئين‌ چربي‌ و... باعث‌ استحكام‌ سلولهاي‌ پوستي‌ و ترميم‌ پوست‌ اطراف‌ چشم ‌مي‌شود. بعلت‌ اشعه‌ UV حاصل‌ از نور آفتاب‌ پوست‌ اطراف‌ چشم‌ تخريب‌ مي‌شود كه ‌توسط‌ اين‌ كرم‌ بازسازي‌ شده‌ و در برابر راديكالهاي‌ آزاد محافظت‌ مي‌گردد. ويتامين‌ E نيز باعث‌ لطافت‌ و نرمي‌ پوست‌ اطراف‌ چشم‌ مي‌گردد. ويتامين‌ A با اثر بخشي‌ بر روي‌ پوست‌ اطراف‌ چشم‌ باعث‌ از بين‌ رفتن‌ هاله‌ سياه‌ دور چشم‌ و چروكهاي‌ اطراف‌ آن‌ مي‌گردد.

 

طريقه‌ مصرف‌: شبها قبل‌ از خواب‌ و صبحها پس‌ از شستشوي‌ صورت‌،كرم‌ را به‌ آرامي‌ با حالت‌ ضربه‌اي‌ توسط‌ نوك‌ انگشتان‌ از گوشه‌ چشم‌ تا انتهاي‌ زير ابرو و ماساژ داده‌ تا كاملاً جذب‌ شود.

 

هشدار:
در جاي‌ خنك‌ نگهداري‌ شود. در صورت‌ وارد شدن‌ كرم‌ به‌ چشم‌ سريعاً با آب‌، چشم‌ را شسته‌ و خشك‌ نماييد.

 

برخي از امكانات و قابليتها:


كرم تقويتي دور چشم خاويار والنسي.

ضد چروك و برطرف كننده سياهي دور چشم

لايه بردار سلولهاي تيره دور چشم

جلوگيري از پير شدن سلولهاي دور چشم

رفع كبودي و گودي زير چشم

روشن شدن و شادابي

شماره مجوز بهداشت:
100241012049

ضد چروك

یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:کرم ضد چروک دور چشم, :: 14:12 :: نويسنده : مرتضی حسینی




فروتل
درباره وبلاگ

پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پوست و آدرس poost.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 152
بازدید کل : 66361
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما