چطور از زرد شدن دندانها جلوگيري كنيم؟
پوست
پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا

چطور از زرد شدن دندانها جلوگيري كنيم؟

 

چطور از زرد شدن دندانها جلوگيري كنيم؟

دندانهاي هيچ وقت كاملا" سفيد نمي شود زيرا رنگ طبيعي آنها زرد خيلي روشن و يا زرد و قرمز خيلي روشن است و علاوه براين هرچه سن ما بالاتر مي رود رنگ دندانهايمان تيره تر هم مي شود زيرا با گذشت زمان ميناي دندان ساييده مي شود ، صدمه مي بيند و رنگ غذاها را جذب مي كند.

مايعات را با ني بنوشيد:

براي اينكه دندانهايتان رنگ نگيرد و بعد از اينكه آنها را سفيد كرديد همانطور سفيد باقي بماند مايعاتي مثل قهوه و چاي را با ني بنوشيد تا تماس كمتري با سطح دندانهاي شما داشته باشند.اينكار به ميزان قابل توجهي از تماس اين مايعات با سطح دندانهاي شما جلوگيري مي كند و باعث مي شود دندانهاي شما مدت بيشتري سفيد بماند.

بعد از چاي و يا قهوه غذاهاي سفيد كننده مصرف كنيد:

بعضي مواد غذايي مانند سيب ، كرفس و هويج مثل مسواك عمل مي كنند و وقتي شما آنها را مي جويد به پاك شدن رنگهاي جذب شده توسط دندانها كمك مي كنند. تاثير پاك كنندگي اين مواد غذايي روي دندانها اگرچه ممكن است خيلي مختصر باشد اما قابل مشاهده است مخصوصا" اگر از جمله افرادي باشيد كه پيش از اين دائما" قهوه و چاي مي خورديد و هر روز سيب نمي خورديد.

از يك رژ لب مناسب استفاده كنيد:

رژ لبهايي كه رنگ آنها تن آبي دارد باعث مي شوند كه دندانها روشنتر و درخشانتر به نظر برسند اما رژ لبهايي كه تن زرد و يا طلايي دارند باعث مي شوند دندانهايتان زردتر به نظر برسند."

از جوش شيرين استفاده كنيد :

هرماه چند بار به جاي خميردندان از خميري كه از جوش شيرين و آب تهيه شده استفاده كنيد . اينكار باعث مي شود رنگهاي سطحي از روي داندان شما پاك شود.

آفتاب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 26 مرداد 1391برچسب:, :: 11:56 :: نويسنده : مرتضی حسینی





فروتل
درباره وبلاگ

پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پوست و آدرس poost.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 125
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 278
بازدید کل : 66487
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما