با سايه هاي خوب، چشمان خود را خيره كننده سازيد
پوست
پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا

با سايه هاي خوب، چشمان خود را خيره كننده سازيد

از قديم گفته اند كه راه نفوذ به قلب از چشم مي گذرد. پس بهتر است تا با استفاده چشم گير از سايه هاي چشم توجه ديگران را به زيباترين عضوتان جلب كنيد. از مقدار كمي خط چشم هم استفاده كنيد تا برق چشمان خود را تا آنجا كه امكان دارد افزايش دهيد.

با سايه هاي خوب، چشمان خود را خيره كننده سازيد

سايه چشم
از قديم گفته اند كه راه نفوذ به قلب از چشم مي گذرد. پس بهتر است تا با استفاده چشم گير از سايه هاي چشم توجه ديگران را به زيباترين عضوتان جلب كنيد. از مقدار كمي خط چشم هم استفاده كنيد تا برق چشمان خود را تا آنجا كه امكان دارد افزايش دهيد.
خيلي جالب است كه هرگونه لوازم آرايشي از قبيل سايه، خط چشم، مداد، رنگ و پودرهاي مختلف را بر روي پوستتان آزمايش كنيد؛ اما بيشتر خانم ها ترجيح مي دهند از لوازم آرايشي استفاده كنند كه به پوست صورتشات مي آيد.
انتخاب سايه چشم مناسب كه با موقعيت هاي مختلف اجتماعي سازگاري داشته باشد، راه حل هوشمندانه اي قلمداد مي شود.
نكات آرايشي
براي استفاده از سايه چشم نكات آرايشي بي شماري وجود دارد.
در مورد انتخاب رنگ دقت بيشتري كنيد. شايد اغلب خانم ها تصور كنند كه سايه آبي باعث مي شود كه چشمانشان رنگ آبي خود را بيشتر نشان دهد، اما بعضي از تم هاي آبي دقيقا نتيجه عكسي بر روي چشم ها مي گذارند. به خاطر داشته باشيد كه رنگ هاي درهم نيز حالت پريشاني به چشمان شما مي دهند و باعث مي شوند تا چهره شما انقدرها هم كه فكر مي كرديد زيبا به نظر نرسد.
سايه هاي كمرنگ بهترين انتخاب در تمام مدت سال هستند. آنها به طور طبيعي با رنگ پوست واقعي شما مخلوط مي شوند و به راحتي چهره شما را آنطور كه انتظار داريد زيبا مي كنند.
رنگ هاي ملايمي كه در پوست پيدا مي شود مثل قهوه اي، وانيلي، و ارغواني كمرنگ از جمله رنگ هايي هستند كه حالت طبيعي بسيار جذابي را به چشمان شما هديه مي دهند.
براي اينكه چهره شما اندكي جذاب تر و محرك تر شود مي توانيد از رنگهايي با پيش زمينه تند تر استفاده كنيد مثل: طلايي، زيتوني، بنفش كمرنگ، آبي و خاكستري.
كار كردن با انواع رنگ هاي طبيعي سايه چشم كار ساده اي است.
طرز استعمال
چند روش ساده از جمله به كارگيري سايه چرب، پودر، و خط چشم تكنيك هاي ساده اي هستند كه ميتوانند تاثير نافذي بر روي زيبايي چشم هاي شما بگذارند.
اگر مي خواهيد چشم هايتان نزديكتر به هم جلوه كنند از رنگ هاي كمرنگ و ملايم سايه چشم در قسمت گوشه داخلي پلكها استفاده كنيد.
همچنيني مي توانيد همان قسمت را از داخل خط چشم بكشيد، بايد توجه كنيد كه خط چشم به هيچ وجه از داخل چشمان شما بيرون نزند و به گوشه خارجي چشم ها نيز سرايت نكند.
استفاده از سايه براي دور كردن چشم ها از يكديگر اندكي مشكل تر است.
بايد از رنگ هاي مات در گوشه خارجي چشمها استفاده كرده و سايه را از جايگاه رويش مژه ها به سمت بالا بكشيد.
حالت آنرا در قسمت خارجي اندكي كلفت تر از ساير قسمت ها كنيد و همينطور ادامه دهيد تا شكل گوشه هلال را به خود گيرد.
مدلهاي پرطرفدار
آرايش هاي مختلفي براي چشم ارائه مي شود اما در اين قسمت ما يكي از متداولترين انها را برايتان شرح مي دهيم:

سايه هاي چرب
سايه هاي مدادي
سايه هاي پودري
هرچند سايه هاي چرب از هر سايه ديگري بر روي چشم ها زيباتر به نظر مي رسد، اما متاسفانه لاي چين و چروك چشم جمع مي شود و براي استفاده در روزهاي گرم و براي مدت زمان طولاني انتخاب مناسبي به شمار نمي روند.
سايه هاي مدادي با آن همه رنگ ها متنوعي كه دارند يكي از گزينه هاي مناسب به شمار مي روند. تنها اشكالي كه مي توان از اين وسيله گرفت اين است كه نوك آنها اندكي زمخت بوده و پس از استعمال چشم ها اندكي اذيت شده و ممكن است پلكها دچار سوزش موقتي و قرمزي كمي شوند.
سايه هاي پودري يكي از بهترين انواع سايه ها به شمار مي روند چراكه هم باعث مي شوند چشم هاي شما نافذ تر جلوه كنند و همچنين حالت طبيعي چشم را نيز از بين نمي برند. شما مي توانيد از سايه هاي چشم پودري چرب يا خشك استفاده كنيد.
از چشم هاي خود به خوبي مراقبت كنيد. چند تكنيك را به همراه رنگ هاي مختلف بر روي چشمان خود امتحان كنيد تا مطمئن شويد كه كداميك از آنها بيش از سايرين مناسب شماست و زيبايي مورد نظرتان را برايتان فراهم مي آورند. .
www.mardoman.net



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 28 مرداد 1391برچسب:, :: 13:47 :: نويسنده : مرتضی حسینی





فروتل
درباره وبلاگ

پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پوست و آدرس poost.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 66368
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما