جوانسازی پوست
پوست
پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا
۸ اشتباه رايج درباره چين و چروك‌‌ صورت


سلامت نيوز:  جـلـوي چـين و چروك صورت را نمي‌شود گرفت چون جلوي افزايش سن را نمي‌شود گرفت!
اولا) كـه افـزايـش سن فقط يكي از علل چين و چروك‌ صورت است
ثانيا) كه مي‌شود جلويش را گرفت يا لااقل مي‌شود سرعتش را كم كرد. چطور؟ با همين توصيه‌هاي ساده: ضدآفتاب بزنيد؛ از مواجهه طولاني با نور خورشيد پرهيز كنيد؛ دور سـولاريـوم و حـمـام آفـتـاب خـط بـكشيد؛ موقع صحبت كردن حتي‌الامكان فرم صورتتان را تغيير ندهيد؛ از سيگار و هواي آلوده بـپـرهـيـزيـد؛ مـرطـوب‌ كننده بزنيد و حتي‌المقدور هواي محل كار و زندگي‌تان را مرطوب نگه داريد.
پوست تو خشك است؛ پس صورتت زودتر چين مي‌افتد
چـيـن و چـروك‌ در پـوسـت‌هـاي خـشـك، نـمـايان‌تر است؛ فقط همين! معنايش اين نيست كه خشكي پوست،‌ عامل چين و چروك است. چين و چروك‌ ۲ عامل اصلي دارد:‌ آفتاب و افزايش سن.

 وقـتـي هـوا ابـري است؛ ديگر ضرورتي ندارد ضدآفتاب بزنيم! ضـــرورت دارد؛ حــتـــي در هـــواي ابـــري! بـيــن۶۰ تــا۸۰ درصــد از پـرتـو‌هـاي خـورشـيـد قـادرنـد از لايـه‌هـاي ابـر بـگـذرند و به بدن يك شناگر در عمق ۳۰ سانتي‌متري آب يك استخر برسند.

برو سولاريوم؛ پوستت جوان مي‌شود! بـرعـكـس! مـتـخصصان پوست مي‌گويند روند پيري پوست در نـوجـواناني كه زياد سولاريوم مي‌روند، تقريبا از ۲۰ سالگي شروع مي‌شود و طوري پيشرفت مي‌كند كه پوستشان در ۴۰ سالگي شبيه پوست يك فرد ۷۰ ساله مي‌شود. دليلش هم روشن است: استفاده از اشعه فرابنفش در اين دستگاه‌ها بسيار متداول است و اين باعث شكست رشته‌هاي كلاژن و الاستين پوست مي‌شود و نتيجه‌اش (در دراز مدت) مي‌شود چين و چروك پوست.

 شيريني بخور؛ پوستت شاداب مي‌شود! برعكس! مواد قندي، دشمن پوستند؛ دشمن رشته‌هاي كلاژن و الاسـتـيـن كـه وظـيـفه‌شان تامين طراوت و انعطاف‌پذيري پوست اســت. مــولـكــول‌هــاي مــواد قـنــدي بــاعـث مـي‌شـونـد ايـن رشـتـه‌هـا، خاصيت ارتجاعي و انعطاف‌پذيري‌شان را از دست بدهند و كم‌كم ســر و كـلـه چـيـن و چـروك‌هـا پـيـدا مـي‌‌شـود. شـاهـدش هـم ايـن‌ كـه ديابتي‌ها زودتر از سايرين دچار پيري پوست مي‌شوند.

 چين و چروك صورت فقط يك علت دارد:
پيري! چين‌هاي صورت معمولا از حدود ۳۰ سالگي ظاهر مي‌شوند و با گذشت هر دهه از عمر، بين ۶ تا ۱۰ درصد از ضخامت پوست كم مي‌شود و طبيعتا چروكيدگي پوست، نمايان‌تر مي‌شود؛ اما افزايش سـن فـقـط يـكـي از عـلـل چين و چروك‌ صورت است. پاي عوامل ديگري هم در ميان است: نور خورشيد، ژنتيك، حركات ارادي و غـيـرارادي پوست مانند خنده، گريه، اخم و امثالهم. آنهايي كه زياد چهره‌ در هم مي‌كشند يا زياد مي‌خندند و آنهايي كه روي صورتشان مي‌خوابند، چهره‌شان بيشتر در معرض چين و چروك‌ است.

چين و چروك‌ صورت فقط يك چاره دارد:
ماساژ پوست و ورزش‌ ويژه عضلات صورت! نه! با اين كار نه تنها اوضاع را بهتر نمي‌كنيد، بلكه اوضاع برخي چين و چروك‌ها را بدتر هم مي‌كنيد؛‌ مثلا چين اخم از آن چين‌‌هايي اسـت كـه در اثـر انقباض و حالت گرفتن عضلات صورت تشديد مي‌شود

ايـن كـه مـي‌گـويـنـد سـيـگـار ‌پـوسـت را پـير مي‌كند؛ از آن حرف‌هاي مبالغه‌آميز درباره سيگار است! هـيـچ مـبـالـغـه‌اي در كـار نـيـسـت! سـيـگـار موجب آسيب گسترده راديكال‌هاي آزاد مي‌شود و پيري زودرس مي‌آورد. سيگار موجب گـسـتـرش خطوط دور لب مي‌شود و حتي قرار گرفتن در معرض دود سيگار هم منجر به افزايش فعاليت راديكال‌هاي آزاد سمي در پوست مي‌شود و آسيب‌هاي گسترده پوستي به همراه مي‌آورد.

منبع: روزنامه جام جم

كرم تقويت كننده شب خاويار

پوست

 

موارد مصرف‌: تقويت‌ كننده‌ فوق‌العاده‌، ضد چروك‌ و جوان‌ كننده‌



شماره مجوز بهداشتي : 100241012011



كرم روز


مواد تشكيل‌دهنده‌ اصلي‌: عصاره‌ خاويار، كوآنزيم‌Q10، ويتامين‌ E، كلاژن‌ و ديگر مواد معدني‌.

 

نحوه‌ اثر بخشي‌: خاويار حاوي‌ ويتامينهاي‌ B12، B6، B2، A، E، D و اسيد فوليك‌ است. ‌جوان‌ كننده‌ و شاداب‌ كننده‌ مي‌باشد كه‌ سبب‌ مقاومت‌ و انعطاف‌پذيري‌ پوست‌ مي‌گردد. از چروك‌ صورت‌ و دور چشم‌ها هم‌ جلوگيري‌ مي‌كند، در برابر اشعه‌ خورشيد از پوست‌ شما محافظت‌ مي‌كند. Q10 موجود در اين‌ كرم‌ باعث‌ كاهش‌ قابل‌ توجهي‌ چروكهاي ‌ظريف‌ اطراف‌ چشم‌ مي‌گردد. كلاژن‌ يك‌ پروتئين‌ فيبري‌ است‌ كه‌ باعث‌ انعطاف‌ پذيري‌ و كشساني‌ پوست‌ مي‌گردد و ضايعات‌ ناشي‌ از آفتاب‌ را از بين‌ مي‌برد و از پيري‌ زودرس‌ و بوجود آمدن‌ چروكهاي‌ پوستي‌ نيز جلوگيري‌ مي‌كند.

 

طريقه‌ مصرف‌: شبها قبل‌ از خواب‌، پس‌ از شستشو و تميز كردن‌ و خشك‌ نمودن‌ صورت‌،استعمال‌ شود.

 

برخي از امكانات و قابليتها:

حاوي خاويار ، كلاژن ، كو آنزيم Q10

حاو ي ويتامين هاي B12 , B6 , B2 , A , E , D

شاداب كننده و جوان كننده پوست

ضد پيري پوست

تغذيه مناسب پوست

ز بين بردن چروهاي ظريف دور چشم

تقويت كننده فوق العاده پوست

شماره مجوز بهداشتي :
100241012011

كرم شب خاويار



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:جوانسازی پوست, :: 19:25 :: نويسنده : مرتضی حسینی





فروتل
درباره وبلاگ

پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پوست و آدرس poost.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 92
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 237
بازدید کل : 66446
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما